
Салық декларациясына арналған ақпараттық есеп
Жеке тұлғаның табыс пен мүлік туралы декларациясы (270.00 нысан) үшін мәмілелер мен операциялар бойынша онлайн есепті алыңыз.
Брокерлік шот нөмірі және SMS-код арқылы авторизациядан өтіңіз.
Есепті қалыптастыру үшін шотты (немесе бірнеше шотты) енгізіңіз.
Есеп жіберілетін электрондық поштаны тексеріңіз.
Есеп бірнеше минут ішінде дайын болады.
Салық декларациясы үшін есепті шығарып алу
Бұл тек Freedom Broker-де активті брокерлік шоты бар клиенттерге беріледі
Шот нөмірі
Назар аударыңыз: SMS-код сіздің Freedom Broker шотыңызға тіркелген телефон нөміріне жіберіледі
Біз салық есебін сіздің пошталық мекенжайыңызға жібереміз. Егер сіздің поштаңыз өзгерген болса, оны сілтеме арқылы жаңартуға болады.
Қосымша сұрақтарыңыз бар ма? 7555 (Қазақстан бойынша мобильдіден тегін) немесе [email protected]
Жиі қойылатын сұрақтар
Freedom Инвестициялар клиенттің операциялары туралы есепті салық органдарына бере ме?
Уәкілетті органның (Мемлекеттік кірістер комитетінің) ресми сұрауы бойынша.
Брокер белгіленген нысан бойынша клиенттің бағалы қағаздармен, пайлармен және туынды қаржы құралдарымен жасалған мәмілелері туралы мәліметтерді ұсынуға міндетті. Бұдан бөлек, халықаралық ақпарат алмасу шеңберінде мәліметтерді міндетті түрде ұсынудың жекелеген жағдайлары бар. Қазіргі уақытта заңнамада әрбір клиент бойынша барлық есептерді нақты уақыт режимінде толық автоматты түрде беру көзделмеген.
Егер акциялар салықтық жеңілдік қолданылатын бағалы қағаздарға жатса, оларды сатудан салық төлеу керек пе?
Егер бағалы қағаздар Қазақстан Республикасының салық заңнамасында белгіленген талаптарға сәйкес келсе, оларды сату кезінде құн өсімінен алынған табыс ЖТС төлеуден босатылуы мүмкін. Бұл ретте мұндай табысты тиісті түзетуді қолдана отырып, 270-нысан бойынша салық декларациясында көрсету қажет. «Түзету» дегеніміз — алынған табыс сомасы бір мезгілде табыстар жолында да, түзету жолында да көрсетіледі. Түзету жолында көрсетілген сома табыстар жолында көрсетілген сомадан шегеріледі. Бұл салық органдары табыс сомаларын және салық төлеуші қандай салықтық жеңілдіктерді қолданатынын салыстыра алуы үшін қажет. Табыс сомасын салық декларациясында көрсетпеу (тіпті ол түзету арқылы салық салудан босатылуға жатса да) салық заңнамасын бұзу болып табылады және айыппұл салуға әкеп соғуы мүмкін.
Сауда қорытындысы бойынша залал алынса, не болады?
Бағалы қағаздармен операциялардан болған залал заңнамада белгіленген қағидаларды ескере отырып, тиісті салық кезеңі шеңберіндегі ұқсас операциялардан түскен пайданы азайтуы мүмкін. Егер кезең қорытындысы бойынша жалпы залал алынса, ол келесі салық кезеңдеріне ауыстырылмайды.
Жеңілдік қолданылатын және жеңілдік қолданылмайтын бағалы қағаздар бойынша өсім мен залал бөлек есептеледі. Мысалы, жеңілдік қолданылмайтын бағалы қағаздармен барлық мәмілелер бойынша өсім, ал жеңілдік қолданылатын бағалы қағаздар бойынша залал қалыптасуы мүмкін. Мұндай жағдайда жеңілдік қолданылатын бағалы қағаздар бойынша қорытынды залал жеңілдік қолданылмайтын бағалы қағаздар бойынша қорытынды өсімді азайта алмайды және салық төлеуші жеңілдік қолданылмайтын бағалы қағаздар бойынша қорытынды өсімнің бүкіл сомасынан ЖТС төлеуге міндетті болады.
Freedom Инвестициялар менің орныма 270.00 декларациясын толтыра ала ма?
Freedom Инвестициялар клиентке салық декларациясын дайындауға қажетті ақпаратты қамтитын ақпараттық есеп ұсынады. Декларацияны толтыру және тапсыру салық төлеушінің міндеті болып табылады. Егер клиент есептің мазмұнымен келіспесе, ол салық салынатын табысты өз бетінше есептей алады.
Америкалық акциялар мен басқа да шетелдік бағалы қағаздарды декларациялау қажет пе?
Егер есепті салық кезеңінің 31 желтоқсанындағы жағдай бойынша жеке тұлғаның меншік құқығындағы бағалы қағаздарды Қазақстан Республикасынан тыс жерде тіркелген эмитенттер шығарған болса, мұндай мүлікті 270-нысан бойынша салық декларациясының J «Есепті салық кезеңінің 31 желтоқсанындағы жағдай бойынша Қазақстан Республикасынан тыс жердегі мүліктің болуы туралы мәліметтер» бөлімінде көрсету қажет.
Салық салынатын табысты есептеу кезінде брокердің комиссиялары ескеріле ме?
Иә. Бағалы қағаздар құнының өсімінен алынатын салық салынатын табысты есептеу кезінде бағалы қағаздарды сатып алғаны үшін брокер комиссиясы бағалы қағаздың бастапқы құнына қосылады және салық базасын азайтады. Бағалы қағаздарды сату үшін алынатын брокер комиссиясы есепке алынбайды.
Неліктен салық есебіндегі бағалы қағаздар саудасынан түскен пайда немесе залал Tradernet-тегі мәмілелер есебінің нәтижелерінен ерекшеленеді?
Салық салу мақсатында бағалы қағаздардың бастапқы құнын (сатып алу бағасын) айқындау кезінде FIFO әдісі қолданылады, ал Tradernet-тегі мәмілелер есебінде көрсетілетін қаржылық нәтижені есептеу кезінде орташа өлшенген баға пайдаланылады.
Жеңілдік қолданылатын акциялар бойынша салық туындайтын пайда сомасының шегі бар ма?
Егер құн өсімінен түсетін табыс туралы айтсақ, Қазақстан Республикасының салық заңнамасында жеке тұлғалар үшін мұндай шекті сома көзделмеген. Жеңілдік талаптары сақталған жағдайда (бағалы қағаздар сату күні KASE/AIX ресми тізімдерінде болуы және т.б.) жеңілдік қолданылатын акциялар бойынша құн өсімінен түскен табыс салық салудан толық босатылады.
D шотындағы мәмілелер мен қаражатты борыштық орналастыруға салық салына ма?
D шотына түсетін РЕПО мәмілелері бойынша сыйақы табыс деп танылады және ЖТС салынады. Жеке тұлға табысты 270-нысан бойынша салық декларациясында өз бетінше көрсетіп, салықты төлейді. Қаражатты борыштық орналастыру кезінде алынатын сыйақыға да дәл осылай салық салынады.
Неліктен 2025 жылғы есепте операция күніне сәйкес бағамның орнына барлық мәмілелер үшін бірдей USD/KZT бағамы қолданылған?
2025 жылғы шілдеде күшіне енген Қазақстан Республикасының Салық кодексіндегі өзгерістерге байланысты шетел валютасындағы табыстарды есептеу кезінде Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі белгілеген табыс алынған күнтізбелік жылдың ресми орташа жылдық валюта бағамы қолданылады.