Amazon жарнама бизнесін кеңейтуге ниетті

Биржалық жаңалықтар

10 қаңтар 2025, 13:25

Amazon корпорациясы (AMZN) өзінің жарнамалық бизнесін кеңейтеді және басқа сайттарға өз дүкендері үшін өзінің жарнамалық технологиясын пайдалануға мүмкіндік береді, деп хабарлайды CNBC.
Amazon Retail Ad Service бөлшек жарнама сервисінің жаңа бета-нұсқасы басқа интернет-дүкендерге өз беттерінде тауарлар, тауарларды іздеу және қарау арқылы «триллиондаған сауда сигналдарымен оқытылған машиналық оқыту модельдеріне негізделген жарнамалық технологиялар саласындағы Amazon-дың жиырма жылдық тәжірибесін пайдалана отырып, контекстік-релеванттық жарнаманы көрсетуге» мүмкіндік береді.
Бастапқыда сервиске американдық бөлшек сатушылар қол жеткізеді, олар пайдалану деңгейіне байланысты алымдарды төлейтін болады. Жазылым бағасы жария етілмейді.
2022 жылы Amazon өзінің тоқсандық кіріс есептерінде жарнамадан түскен кірісті аша бастады. 2024 жылдың басында компанияның жарнамалық бизнесі YoY 24% -ға өсті және $11.8 млрд. жетті. Бұл сектордағы өсу қарқыны бойынша корпорация Google-дан (Alphabet, GOOGL бас компаниясы) озып кетті, бірақ Meta-дан (META) артта қалды.

Қазақстан Республикасы Freedom Broker, 050040, Алматы қаласы, Аль-Фараби 77/7 даңғылы, «Esentai Tower» БО, 3 және 7 қабаттар

+7 727 355 75 55 Қазақстанның қалалық нөмірлерінен тегін, халықаралық және ұялы телефондардан - қоңырау ақылы

7555 * Қазақстанның мобильді операторларынан тегін [email protected]

Алаяқтық әрекеттер немесе осы ресурстың қорғалу мәселелері туралы хабарлау: [email protected]

Бағалы қағаздар мен басқа да қаржы құралдарына иелік ету әрдайым тәуекелдермен келеді: бағалы қағаздар мен басқа да қаржы құралдарының құны өсуі де, төмендеуі де мүмкін. Бұрынғы инвестициялау нәтижелері болашақта кіріс алуға кепілдік бермейді. Заңнамаға сәйкес, компания болашақта салымдардың кірістілігіне кепілдік бермейді және уәде бермейді, мүмкін инвестициялардың сенімділігіне және мүмкін кірістер мөлшерінің тұрақтылығына кепілдік бермейді